Тарих бойынша ашық сабақ
2021 жылы 15 қаңтар күні «№4ОМ» КММ тарих мұғалімі Коваленко О.В. 5-а сыныбында «Ежелгі Қытай» тақырып бойынша ашық сабақ өткізді. Мақсаттары: оқушыларды Ежелгі Қытайдың табиғатымен, философиясымен таныстыру; -Қытай мемлекетінің тұтас бейнесін қалыптастыру;-тарихи картамен жұмыс жасау, әр түрлі елдердің табиғи жағдайларын салыстыру дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру; мәтін, видеоматериалдар негізінде әңгіме құрастыруды қалыптастыруды үйрету; уақыт бойынша тарихи фактілердің арақатынас дағдылары; -ежелгі адамдардың еңбегі мен мәдениетін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақ құзыреттілікке негізделген тәсіл арқылы құрылды, оңтайлы қарқынмен өтті, сабақтың бөліктері бір-бірімен логикалық байланыста және жарқын, ақпаратқа бай презентация материалымен сүйемелденді, әр түрлі техникалар мен әдістерді қолдану оқушылардың ежелгі Қытай туралы тарихи материалдарды зерттеуге деген қызығушылықтарын қалыптастыруға мүмкіндік берді. Туристік фирма тыңдаушыларды ежелгі Шығыс штаттары бойынша саяхаттауға шақырды. Жігіттер сауалнаманы пайдаланып, әр түрлі тапсырмалар орындады, картамен жұмыс жасады. Аубакирова Дамира, Зверева Екатерина және Иванова Дарья туристік фирмасының өкілдері туристерге ежелгі Қытайдың географиялық орны Цинь Шихуанның алғашқы билеушілері, Ұлы Қытай қорғаны туралы айтып берді. Жаңа білімді игеру , жаңа материалды өз бетінше оқып үйренуге және дағдыларды дамытуға қол жеткізе отырып, мақсат қоюды қамтиды. Келесі әдістер қолданды: түсіндірмелі-иллюстративті, проблемалық, жартылай-ізденіс, көрнекі оқыту әдісі, эвристикалық әңгімедегі ауызша-жеке, қорытындыға әкеледі. Білім беру процесін ынталандыру әдістері (ойын, сабақта сәттілік жағдайын құру), бақылау, өзін-өзі бақылау әдістері.
Сабақтың барлық кезеңінде пәнаралық байланыстар (география, тарих) іздестіріліп, лексикалық терминологиялық жұмыстар жүргізілді. Білімді бекіту, оларды практикада қолдану, оқушыларға жаңадан алған білімдерін молайту, «Эрудит-Лотосы» нәтижесінде өтті. Оқушылардың іс әрекеті танымдық, дамытушылық және оқытушылық сипатта болды: «Мен өзімді зерттеймін, басқасын оқытамын».
Рефлексия «сәттілік баспалдағы» түрінде өтті, бүкіл сабақты бағалау және өзін-өзі бағалау анықталды. Нәтижесінде сабақтың барлық кезеңдерінде оқушылардың белсенділігі жоғары болды, негізгі материал жеткілікті көлемде игерілді. Қосымша білім берудің болашағы беріліп, сабақтың жағымды тәрбиелік әсері бекітілді, бірлескен танымдық іс-әрекетке құндылық қатынасы
бекітілді. Дидактикалық материалды таңдау, сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер, сонымен қатар сабақтың формасы сабақта қолайлы атмосфераның орнығуы мен сақталуына және көзделген мақсаттарға жетуіне ықпал етті.