Әлеуметтік мұғалімнің жұмысы көбінесе психологиялық қиын жағдайдағы балаларға көмек көрсетумен байланысты.
OOP бар балаларға арналған сабақтар баланың мүмкіндіктері негізінде жасалады,
жұмыс, ең алдымен, баланы қоғамдағы, отбасындағы өмірге, оқуға барынша бейімдеуге бағытталған.
Әлеуметтік педагогтың басты міндеті-баланы жеке және бірлескен қызметке тарту. Осы мақсатта өзара әрекеттесудің әртүрлі формалары қолданылады; ойын, диагноз қою, дамыту, түзету, жеке, кіші топ - баланың эмоционалды және интеллектуалдық тәжірибесін байыту. Жетекші бағыт – әлеуметтік өзара іс-қимыл дағдыларын дамыту.
Баламен жұмыс жасау кезінде икемділік көрінеді, мұғалім оқушының қызығушылығы мен ұмтылысын ұстанады, дәйекті және кезең-кезеңмен әрекет етеді.
Сыныпта қолданылатын барлық кезеңдер мен техникалардың ішінен баланың физикалық және психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге болатын адамдарға артықшылық беріледі;
баламен алғашқы психологиялық байланыс; балаға дағдарыстық жағдайларды жеңуге және жеке тұлғаның өзін-өзі бағалауын арттыруға қатысты өмірлік тәжірибесін талдауға көмектесу.