2020 жылы 28 қазан күні «№4ОМ» КММ «Қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың жағымды мотивациясын қалыптастыру және білім сапасын арттыру мақсатында мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамыту» тақырыбында аудандық әдістемелік кеңес өтті. Мектеп мұғалімдері қашықтықтан оқытудың (әрі қарай ҚО), оң, теріс жақтарын көрсетіп, айтып беруге тырысты. Оқу-тәрбие ісінің орынбасары Тулеуова А.К. –қашықтықтан оқыту-бұл қашықтықтықтан білім беру жүйесінде білім, білік және дағдыларды игеру процесі деп атап өтті. Бүгінгі таңда білім беру кеңістігінде заманауи оқытушы-менеджер, тьютор, навигатор және оған танымдық процесті үйлестіру және оқытылатын пәнді түзету, кеңес беру, ғылыми жобаларды басқару сияқты функциялар жүктелген.
Ол желілік оқу-коммуникациялық технологияларды, желілік курстарды дамыту құралдарын тез игеріп, жұмыс жасауы керек, психологиялық тұрғыдан тұрақты және виртуалды оқушылармен жұмыс істей білу; желілік байланыс арқылы оқушылардың жұмысын ынталандыру және марапаттау.Виртуалды мұғалім оқу үдерісін мұғалім ретінде емес, білім берудің ақпараттық тасымалдаушыларының провайдері ретінде қамтамасыз ететін және дұрыс ақпарат көзін табуға көмектесетін менеджер рөлін атқарады, оны оқытудан гөрі оны зерттеу әдісін ұсынады.
Интернет технологиялар дамып, қашықтықтан оқыту әдістері жетілдірілген сайын қазақстандық білім беру жүйесінде қашықтықтан оқытудың дамуы жалғасады және жақсарады. Қашықтықтан оқыту жүйесін одан әрі дамыту максималды интерактивтілікті қамтамасыз етеді. Оқыту мұғаліммен шынайы қарым-қатынасқа еліктеуге қол жеткізген кезде ғана толық болады-сіз бұған ұмтылуыңыз керек.
Қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі Уатхан К. «Қазақ тілі сабағында тындалым дағдысын қалыптастыруға бағыттылған әдіс-тәсілдер” тақырыбында сөз сөйледі және слайдтарда қашықтықтан оқыту кезінде қазақ тілі және әдебиеті сабақтарында оқытудың қандай әдіс-тәсілдері қолайлы екендігін көрсетті.
Лобова Л.Р. орыс тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі оқушының өзіндік жұмыс қарқынын өзі таңдайтынын және ата-ана әрдайым көмектесе әрдайым
алмайтынын ескере отырып, мұғалім оқушыларға арналған тапсырмаларды мұқият ойластыруы керек екенін атап өтті. тапсырмалар Орындау кезінде қажет болатын теориялық материалдармен бірге жүруі керек. Әрине, оқушылардың барлық жұмыстары ынталандыру және мадақтау үшін бағаланады.
Бастауыш сынып мұғалімі Исаева Л.Б. өз сөзінде ғылыми жоба қалай жазуға болатындығын, тақырыпты және материалды таңдауда кіші оқушыларды қалай қызықтыратындығын айтты.
О.В.-тарих мұғалімі, қашықтықтан оқыту әртүрлі білім платформаларын, заманауи технологияларын қолдануды қажет етеді дейді. Сабақтарда ол әзірлеген сабақтарды, сонымен қатар Билимленд сабақтарын қолданады.
Курмангожина К.А.-математика мұғалімі, ол өз сөзінде тыңдармандардың назарын қашықтықтан оқушылар мен оқытушылар арасындағы қашықтықта байланыс құралы болып табылатын ақпараттық, телекоммуникациялық технологияларын қолдану арқылы оқыту болып табылатындығына аударды.
Қашықтықтан оқытуды табысты ұйымдастырудың қажетті шарты-мазмұны бойынша материалды таңдау, оқу материалын құрылымды ұйымдастыру. Қашықтықтан сабақты жоспарлайтын мұғалім, өзі сабақты әзірлеу кезінде қандай мақсат қоятынын, оқушыға нені оқытқысы келетінін, оны оқушыға қалай тұжырымдайтынын өзі түсінуі керек